Luna Curoris to gra powstająca w Rpg Makerze 2003 i wykożystuje PowerMode

Gatunek: Dramat, Fantasy, Horror, Komedia, Wampiry

. Wbrew pozorom to epicka wręcz opowieść pełna kontrastów. Tutaj nic nie jest takie, jakie wydawać by się mogło. Tu jawa nieustannie miesza się ze snem szaleńca. Tutaj największym wrogiem jest własne odbicie w lustrze. Czy jest tu miejsce na miłość, kiedy jedyną rzeczą na której należy się skupić jest własne przetrwaniu, nawet jeśli oznaczać ma to sprzedanie własnej duszy ciemności?  Jedynym wyjściem z tej sytuacji jest podjęcie roli obserwatora ludzkości i cierpienie z nią bólu po wsze czasy.

Obraz samego świata jest bardzo groteskowy, gdyż pełno tu pomieszanych klimatów. Największą inspiracją dla tego projektu były znane powieści, filmy, spektakle teatralne, a także mitologia wschodu. Z pewnością więc nie raz zaskoczą was niespotykane zwroty akcji, oraz specyficzny humor.

Gra ta z pewnością zmieni twoje podejście do typowego jRPG, bowiem nie posiada ona jednego głównego bohatera. Głównych bohaterów jest aż trzech, a dla każdego z nich poświęcona jest jedna Księga (w sumie wszystkich ksiąg będzie pięć). Tutaj bardzo ważna jest psychika każdego z bohaterów. W każdej z ksiąg poznamy historię każdego z nich. Ciekawostką jest również fakt użycia kilku utworów musicalowych - nasi bohaterowi nie będą wyłącznie mówić o sobie, ale również i śpiewać.

Całość okraszona jest grafiką z takich legend SNESa, jak: Tales of Phantasia, Suikoden, Legend of Mana, Seiken Densetsu, oraz dokładnie dobraną muzyką pochodzącą z wielu rożnych ścieżek dźwiękowych.

Demo (Księga Pierwsza - Przebudzenie) powinna ukazać się jeszcze w 2008 roku. uzbrójcie się w cierpliwość.

Skrypty i dodatki:
- piękny Title by me z „latającym nietoperkiem”
- „system mrugania” by me – główna postać mruga
- potężny system skili i summonów oparty na zbieraniu Liefe (o co chodzi? – dowiecie się z samej gry)
- okrzyki walki zaczerpnięte z rożnych anime – każda postać posiada przynajmniej jakieś 10 okrzyków
- opis lokacji – wchodząc do danej lokacji pojawia się jej nazwa
- integracja z otoczeniem (czyli np. płoszenie ptaków na chodniku)
- bardzo ładne battlerki z serii Tales of…
- każda postać ma faceseta
- „odgłosy natury XD” – np. jeśli zbliżamy się do ogniska, to słyszymy strzelający płomyk itp.
- brak losowych walk - wszystkie potwory są widoczne na mapie